سرلشکر مهدی روحانی که فرماندهی گروه عقاب ایران را به عهده دارد پس از عدم موفقیت در انجام عملیات های پیاپی رستاخیز از سوی برخی رسانه های ضد انقلاب مورد هجمه قرار گرفته است.

سرلشگر روحانی که با حرکات نامتعارفش در تلویزیون پارس ، مثل یک بازیگر طنز عمل کرد، در آخرین ویدئو کنفرانس خود عنوان کرده است که هرکس می تواند اسپانسر عقاب ایران را پیدا کند و اگر مطمئن بود که پشتیبان مالی این گروه به دست شرکت یا سازمان و شخص خاصی است در رسانه های مختلف داخل و خارج ایران باز گو کند.


چندی پیش مجری یکی دیگر از شبکه های ضد انقلاب ساکن لس آنجلس عنوان کرده بود سرلشگر روحانی از سیستم امنیتی ایران پول می گیرد تا چهره اپوزیسیون را خراب کند.


این در حالی است که این افراد هرگاه پاسخی نسبت به لودگی برخی از اپوزیسیون ندارند سریعا شخص مورد نظر را دست نشانده جمهوری اسلامی ایران و مامور امنیتی این کشور می نامند.


عملکرد شعاری و غیر واقعی و به قولی احمقانه این سالهای اپوزیسیون ایران، ملت ایران را در حفظ نظام جمهوری اسلامی مصمم تر کرده است .