سرلشگر روحانی:اگر می توانید اسپانسر گروه عقاب را پیدا کنید
سرلشکر مهدی روحانی که فرماندهی گروه عقاب ایران را به عهده دارد پس از عدم موفقیت در انجام عملیات های پیاپی رستاخیز از سوی برخی رسانه های ضد انقلاب مورد هجمه قرار گرفته است.

چندی پیش مجری یکی دیگر از شبکه های ضد انقلاب ساکن لس آنجلس عنوان کرده بود سرلشگر روحانی از سیستم امنیتی ایران پول می گیرد تا چهره اپوزیسیون را خراب کند.
این در حالی است که این افراد هرگاه پاسخی نسبت به لودگی برخی از اپوزیسیون ندارند سریعا شخص مورد نظر را دست نشانده جمهوری اسلامی ایران و مامور امنیتی این کشور می نامند.
عملکرد شعاری و غیر واقعی و به قولی احمقانه این سالهای اپوزیسیون ایران، ملت ایران را در حفظ نظام جمهوری اسلامی مصمم تر کرده است .
+ نوشته شده در پنجشنبه هجدهم آبان ۱۳۹۱ ساعت 21:16 توسط فرشاد
|
""یگانه بی همتا""