جنگ دیروز و جنگ امروز
امروز جنگ ما جنگ نامردیست !
ديروز جنگ بود، امروز هم جنگ پیش رو داریم!
ديروز شهید داديم ، امروز کشته >نادم>مردد>منفعل و...خواهیم داد!
ديروز سلاح تير و ترکش و آرپي جي بود، امروز ماهواره و اينترنت،فحشا و بی بند و باریست!
دیروز گلوله از جنس سرب وامروز از جنس پیام
ديروز ، دیروز بود ، امروز ، امروز است ....!
----یاران-----فـ ـ ـرزنــ ـ ـد زمـ ـ ـانـ خــ ـو یـ ــ ـشـ ــ تـ ــ ـن باشـ ـ ـیـ ـ ـد
-
+ نوشته شده در پنجشنبه نوزدهم بهمن ۱۳۹۱ ساعت 22:0 توسط فرشاد
|
""یگانه بی همتا""